Să râdem puțin

Oul speriat!!!

Niciodată nu m-am amuzat mai copios ca săptămâna asta, când am început să fotografiez micii mei prieteni cu ochi pentru concursul de la Little Lucky unde Giggle și Julia Toys sunt sponsorii de astă dată 🙂 Iar această fotografie face parte din concurentele pentru acest concurs. Deci..vă place oul meu speriat? Săracu…a ajuns și el pe pâine pane până la urmă 😀

2 gânduri despre „Oul speriat!!!

  1. :)))..buna Flori de mandarin…multumesc pentru premiu 🙂 l-am mai primit acum ceva timp de la 2 persoane si nu stiu cui la=s putea da inapoi ca nu mai am cui :))))) …Insa ma bucur sa te „cunosc” si sa iti cunosc blogul :D.Foarte tare poza de mai sus….inca ma amuz :)))

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

