Știați că...?

Buchețele parfumate

Este toamna și majoritatea dintre noi ne pregătim pentru iarnă. Și cum iarna avem nevoie și de ceai pentru răceală…eu personal mă aprovizionez cu el din plin. Pe balcon într-o glastră am mentă, o tufă mare care crește continuu! Deoarece ceaiul de mentă ne place la toți, din timp în timp tai menta mea până la rădăcină, fac buchețele pe care le usuc, apoi iau frunzele din ele și le depozitez bine…fie în pungă de hârtie, fie într-o caserolă sau cutie, unde să aibă și puțin aer. Ceaiul din mentă proaspătă nu este gustos, ba chiar are o aromă mai ciudată! Dar odată uscată, menta are o savoare foarte plăcută! Vă invit și pe voi să aplicați metoda mea! Este foarte eficientă nu doar cu ceaiul de mentă, ci și cu alte ceaiuri sau chiar mărar, pătrunjel, busuioc, pe care eu tot așa le usuc și le toc mărunt apoi le depozitez în borcane! De ce să le cumpărăm din market când le putem avea bio acasă, chiar dacă stăm la bloc?😉

Menta la uscat (acum este deja depozitată de o lună, doar că nu am poză cu ea așa😀 )
Mărar uscat tocat gata pentru depozitat în borcan.
Semințe pe care eu le stochez în pliculețe de hârtie …

 

 

2 gânduri despre „Buchețele parfumate

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

