Joacă de copii

„Tablou” cu litere și cifre

O altă modalitate pe care o folosim noi în învățarea literelor și cifrelor este aceasta. Am lipit pe perete un carton colorat (o foaie cartonată ondulată), apoi am printat pe foaie adezivă albă litere și cifre. Le-am decupat, apoi literele pe care le știm deja le-am lipit pe acest „tablou” lipit la înălțimea lui G. Când am învățat toate literele, mai adăugăm una nouă😀 Lui G. îi place tare mult și zilnic îl găsesc că le citește și singur, în joacă! Așa le are mereu în fața ochilor, și este practic imposibil să nu-i intre în memorie! Plus că adesea ne jucăm și încercăm să-l derutăm să vedem dacă este sigur pe ceea ce știe. De exemplu eu îi arăt 7 și îi spun că este 8 iar el mă contrazice. Ne jucăm chiar distractiv! Recomand modalitatea cu mare căldură!😀

2 gânduri despre „„Tablou” cu litere și cifre

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

