Joacă de copii

Cum ne mai jucăm

Deși nu postez des despre joaca noastră, asta nu înseamnă că noi nu ne jucăm. Deseori mi se spune că unii copii nu au atracție spre litere și cifre. Acest lucru nu este ceva neobișnuit, dar la asta putem lucra și noi. Eu deocamdată nu am această problemă. O altă modalitate prin care repetăm noi literele este următoarea, prezentată în fotografiile de mai jos.

 

E o modalitate foarte practică de a învăța, și foarte apreciată de G.

9 gânduri despre „Cum ne mai jucăm

  1. Imi place modul tau de a-ti invata copilul toate literele si cifrele.Am si eu o nepotica si i-am dat fetei mele linck-ul tau,sa ia model .Pupici

  2. Nu am copii dar si eru m-as juca asa frumos…adevarul este ca sunt atatea chestii care distrag un copil (tv,pc etc)incat daca vrei sa il inveti trebuie sa fi inventiv si sa il atragi…un fel de joaca serioasa…zic bine?

  3. Poate stiti (sau nu) va spun un joc util pentru copii .
    -pe o foaie de matamatica se face un patrat cu latura de 8 casute
    -se noteaza pe o latura cu numere de la 1 la 8 si cu litere de la A la H (ca la sah)
    -in interior se contureaza un avion sau se marcheaza cu X casutele astfel :
    X
    XXXXX
    X
    XXX
    – la varf 1 , la aripa 5 , la fuselaj 1 , la coada 3 .
    – intr-n alt patrat incercam sa ghicim avionul celuilalt
    -se joaca in doi si fiecare are dreptul la o lovitura
    -daca se nimereste varful , avionul este doborat
    SUCCES

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

