Ce avem la prânz?

Salată de orez cu pui și porumb

Această rețetă este foarte ușor de preparat dar și potrivită pentru diete. Deci o puteți consuma fără nici un fel de griji, cu atât mai mult cu cât este și foarte sănătoasă! Eu am schimbat puțin rețeta, făcând-o mai consistentă ;). Rețeta originală o găsiți aici.

Avem nevoie de:

  • 210 g orez lunguieț pentru pilaf
  • un piept jumătate de pui dezosat
  • 100 g porumb din conservă
  • 5 fire pătrunjel
  • 2 căței usturoi
  • jumătate de pahar vin alb
  • sucul unei jumătăți de lămâie
  • trei linguri ulei de măsline
  • un ardei gras roșu sau galben
  • sare, piper

Spălăm orezul și îl fierbem 20 de minute în apă cu sare, până acesta este fiert dar ferm. Între timp tăiem pieptul de pui bucățele mici și îl prăjim împreună cu firele de pătrunjel tăiate mărunt și cu usturoiul sfărâmat bucățele, în ulei de măsline. În momentul în care puiul a prins culoare maronie pe el, adăugăm ardeiul tăiat bucățele și porumbul și mai călim 3-5 minute. Adăugăm vinul și mai ținem pe foc până se evaporă alcoolul. Între timp luăm orezul fiert și îl clătim cu apă rece, după care îl scurgem foarte bine de apă. Îl amestecăm cu restul compoziției, turnăm cele trei linguri de ulei de măsline și zeama de lămâie și piperul (sarea se pune când călim carnea). Amestecăm totul foarte bine și se dă la rece. Se servește după cel puțin jumătate de oră de la preparare. Este o salată ușoară și delicioasă! Multă poftă! 🙂 (Menționez că eu nu am avut decât ardei verde și vin roșu așa că am folosit aceste ingrediente 😉 )

4 gânduri despre „Salată de orez cu pui și porumb

    1. Este delicioasă! Eu am luat rețeta de pe blogul Laurei Adamache (cred că am menționat sursa). Doar că am schimbat puțin rețeta, în sensul că am adăugat mai puțin orez și mai mult piept de pui, să fie mai consistentă!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

