Joacă de copii

Căsuța ursulețului

Zilele trecute Coca ne provoca joacă cu specific tomnatic, provocare premiată de concursul Ursuleții tomnatici pe blogul ei. G.încă nu face diferența între anotimpuri și cred că încă este prea mic să realizeze acest lucru, mai ales într-0 țară în care are doar două anotimpuri. Grecia nu are lucrurile de toamnă specifice României. Dacă în România începe coloritul impresionant al frunzelor și culesul fructelor și legumelor, Grecia înverzește datorită ploilor, care la ei vara lipsesc cu desăvârșire și de aceea toată verdeața se usucă. De asemenea culesul legumelor la ei nu este doar un sezon ci tocmai când e iarna în toi în România, în Grecia se culeg portocalele, măslinele, rodiile, lămâile și castanele. Deci nu prea am ce-i arăta specific de toamnă Românească lui bebe G. Dar ca să nu fie totul pierdut, ne-am jucat de-a „Căsuța ursulețului”.

Mai întâi bebe G. a dat o „mână” de ajutor la desenat trei forme cu degețele pentru a confecționa un copac 3D. Apoi împreună am făcut frunze cu perforatorul pe trei culori diferite repetându-le, după care ne-am antrenat dexteritatea și am lipit frunzele una câte una în copăcel. Nu-i așa că a ieșit drăguț?

Apoi mama sub asistența lui G.a făcut și ursulețul din foi de spumă.

După care am făcut doi brăduți origami foarte drăguți ca să împodobim căsuța ursulețului!

Și am trecut la construcția căsuței și a potecii ei🙂 A fost foarte amuzant și G a fost entuziasmat de noile jucării😀

Am făcut drum pentru ursuleț unde G. și mama l-au  plimbat cu mașina😀

Apoi pentru că obosise ursulică l-am pus la somnic în căsuța lui😀

Bineînțeles că era vegheat de toată turma de urși din casă😀

Pe care G. i-a pus la somn la final că obosiseră săracii tot uitându-se😀

Evident că printre ei este și Siia, oița lui de care nu se desparte nicăieri😀

Oricum ne-am jucat așa cam o oră bună, după care și mama și G. s-au plictisit. Dar am păstrat toate noile jucării din hârtie și spumă pentru altă tură zilele astea! Ne-a plăcut la amândoi prea mult ca să nu repetăm joaca! La final am citit din cartea Aventuri din pădurea muzical cu Vivaldi, sigura carte pe care o avem pe anotimpuri deocamdată.

Aș vrea cu ocazia acestei postări să-i urez La mulți ani frumoși și sănătoși Cocăi, și la multe postări pe blogul Ursuleții năzdrăvani.

Pentru doritori, aveți mai jos instrucțiunile pentru confecționarea brăduților origami ;)Vă asigur că nu este așa greu pe cum pare, deci eu zic că merită!

 

18 thoughts on “Căsuța ursulețului

  1. Tot vreau sa comentez si tot aman.
    Foarte frumos v-ati jucat si nu numai atat. tot ce ati realizat ptr a compune jocul e frumos gandit si frumos executat.
    Ma gandesc acum ca ce bine ti-ar mai sta cu inca un copilas!
    🙂

  2. Da, ai dreptate! Așa am învățat cuvântul con și de unde provine el ca și lucru😀 De obicei le culegem amândoi din copaci când mergem la plimbare😀 Cei din copaci sunt mai curați decât cei căzuți pe jos!

  3. Foarte frumos jocul!cred ca o sa-l pun si eu in practica la toamna!ce dimensiuni are perforatorul pt.frunze (1,5 sau 2,5 cm?).Multumesc!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

