Hobby

Ce am mai făcut

Ultima perioadă am fost mai leneșă cu postările😀 Da, cred că încă profit de vremea frumoasă de afară și mă bucur de plimbări uneori prea lungi! Totuși deși nu am gătit încă rețete noi, am făcut alte activități mai mult pe partea creativă. Am în plan și o listă luuungă cu bunătăți, dar aștept zilele ploioase pentru ele😀. Oricum după cum spuneam nu am stat degeaba, ci am mai făcut câte ceva nice😉

Printre altele se numără acest suport de lumânare confecționat dintr-un pahar de la Nutela, pietre vopsite cu acrilic și un con de pin cu sclipici.

Un alt proiect este acest suport de cărticele și foi și alte papetării dezordonate, confecționat dintr-o cutie de cereale și foi frumos colorate lipite pe deasupra cu aracet sau lipici. Am mai prezentat un astfel de suport și în altă postare, dar parcă ăsta este mai ochios!

 

 

O altă „invenție” este Jurnalul unei mămici, și anume decizia de a scrie în fiecare luni o pagină cu cuvinte frumoase adresate puiului meu. În acest jurnal lipesc fotografii cu noi toți, iar când va fi destul de mare va acest jurnal îi va fi dăruit puiului, și în fiecare luni va găsi cuvinte pline de dragoste din inimile noastre! Sperăm să ține această decizie😀

De asemenea nici pe plan origami nu am stat degeaba, dat fiind faptul că am confecționat acest brăduț drăguț, deși încă nu este Crăciunul. Pentru mine brazii, indiferent dacă sunt împodobiți sau nu, sunt o plăcere în orice sezon, deci…nu vă mirați că postez acest brăduț acum😀

Mai am încă un craft în proiect, dar încă nu este gata, deci o să revin cu o postare viitoare! Voi ce ați mai făcut nou?

5 gânduri despre „Ce am mai făcut

    1. Mulțumesc pentru încurajări Raluca! Într-adevăr aici este deosebit de cald, azi fiind 29 de grade! Este fain cred că și de baie în mare, pentru că am văzut mulți în apă zilele astea! Eu nu am mai avut curajul să fac băi😀

  1. nici nu stiu care imi place mai mult:)un jurnal am si eu inceput,la Levi am scris des,scriam aproape in fiecare zi,dar la Luca,mai putin:)
    si bradutul imi place mult,sper sa-l fac si eu,imi place si ideea cu cutia,am si eu o idee dar inca nu am cutii:)

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

