Joacă de copii

Jocuri de asociere

Inspirată de Raluca, Coca, Antoaneta și celelalte bloguri mămicești dragi mie pe care le urmăresc cu mare drag, astăzi ne-am jucat și noi pentru prima dată cu ceea ce deja imprimasem de la www.3Dinosaurs.com Astfel am folosit Zoo Pack pe care l-am printat de aici. Am decupat animalele mari, le-am înșiruit pe jos, apoi G. împreună cu mine am pus la locul potrivit fiecare fotografie cu animalul potrivit! G. s-a descurcat surprinzător de bine! Recomand timpul acesta de jocuri deoarece ajută la sporirea atenției în special la detalii prin asociere corectă, plus că am învățat și repetat și animalele cu această ocazie!  A fost distractiv! Imaginile vorbesc de la sine🙂

 

 

Și aici toate animalele puse la loc (cu excepția leopardului pe care l-am pierdut)
Și micul G.privind satisfăcut spre opera sa😉

5 gânduri despre „Jocuri de asociere

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

