Joacă de copii

Piese din plastic făcute în casă

Inspirată de Anca, am decis să fac piese de joacă mai rezistente decât cele din hârtie. Zilele trecute am găsit pe unul din blogurile pe care le urmăresc (îmi cer scuze că nu mai știu pe care), printable cu Mickey Mouse. Și cum G. le adoră aceste desene animate, am făcut piese din plastic cu aceste personaje. Eu am folosit formele mici de silicon de la Coca (mulțumim Coca😉 ). Formele sunt foarte drăguțe și utile la joacă!

Aici sunt formele de silicon și plasticul lipit

 

După ce se întăresc și le scoatem din forme, tăiem cu foarfeca toate marginile urâte sau ieșite înafară, astfel ca forma să fie netedă și frumoasă🙂
Cele mai bune forme sunt cele rotunde🙂 pentru că se lucrează mai ușor cu ele

7 gânduri despre „Piese din plastic făcute în casă

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

