Joacă de copii

Pioneze educative

Când am cumpărat acest joc, nu mi-am dat seama că am atâtea posibilități de a-l folosi creativ și util pentru G. Îl am de ceva vreme, dar pe atunci nu l-am folosit. G. era mult prea mic când l-am cumpărat, și după o încercare nereușită, am strâns jocul pentru când creștem mai mari! Și uite că au trecut lunile și am decis să-l scot din nou la lumină pentru puțin să vedem dacă este destul de mare pentru el😀 Eh, ne-am jucat amândoi, că singur…încă nu înțelegem chiar logica tuturor elementelor😀 Oricum ceea ce puteți face cu pionezele educative este de mare ajutor pentru preșcolari! Acest set cu pioneze în patru culori și cu litere, cifre și semne de punctuație, l-am luat de la Famous Kids. Cu el puteți scrie, exersa dexteritatea (foarte bun la asta de altfel), puteți sorta pe culori, puteți învăța valoarea numerelor și așa mai de parte. Imaginile de jos vorbesc mai clar🙂

 

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

