Hobby

Suport pentru lumânări

Într-o postare anterioară vă spuneam ce lucrușoare am mai făcut ca și hobby între timp. De obicei încerc să combin utilul cu plăcutul și să recondiționez sau refolosesc lucrurile😀 deși trăim în epoca consumismului! Printre altele folosisem un borcănel de Nutela pentru confecționarea unui suport pentru lumânări, foarte sigur și drăguț! Provocări Verzi ne invită la un concurs pe care îl găsiți aici, la care putem participa arătând cum am refolosi noi un borcan într-un mod decorativ. Eu am recondiționat puțin suportul meu pentru lumânări astfel că particip la concurs cu lucrarea de mai jos! Vă invit și pe voi să vă folosiți creativitatea și să decorați un borcan într-un mod inedit și original! Vă asigur că este amuzant și relaxant totodată să vă folosiți imaginația! Ideea de mai jos îmi aparține în totalitate, deci, nu m-am inspirat de nicăieri😀

8 thoughts on “Suport pentru lumânări

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

