Hobby

Oameni de zăpadă

Este destul de greu să-i explic lui G. aici ce înseamnă zăpada, pentru că el nu o vede niciodată. Tot ce este alb și întins pe jos la el este zăpadă 😀 Nu realizează că textura ei este rece și se topește…și nici nu prevăd vreo iarnă apropiată să ajungem noi în România să vadă exact ce-i zăpada! Oricum pentru că particip la concursul de pe Pitici dar voinici sponsorizat de Editura Casa, m-am gândit să fac acești omuleți de zăpadă drăgălași din ce aveam la îndemână. Evident creativitatea este flexibilă, deci puteți folosi materialele disponibile, și nu cele folosite de mine pentru a ieși craftul. Eu am folosit dopuri albe de la cutiile de lapte, sfoară pentru pescuit, lipici, hârtie colorată, scobitori, și glue sticks topite cu aparatul care tocmai mi s-a stricat în timp ce făceam craftul :(, și lipici glitte. Ideea este să se poată agăța, dar pentru că nu știu să pun capse în capsatorul cu presiune, încă nu am pus agățătoarea; așa că l-am fotografiat pe masă 🙂 și nu pe perete! Mie îmi place cum a ieșit! Voi ce părere aveți?

Rezultatul este cel de mai jos:

7 gânduri despre „Oameni de zăpadă

    1. 🙂 Da aparatul m-a ținut de cât am dat pe el 😀 Dădusem doar 1 euro dintr-un târg! Când l-am băgat în priză a doua oară mi-a împușcat cablu și s-a retezat 😀 Poate găsesc altul de cumpărat în zonă, dacă nu tocmai când merg în țară! Da, și eu mă gândisem să-i arăt gheața și zăpada din congelator. Se adună destul de rar 😦

  1. Ce frumosi sunt…serios…parca atunci cand improvizezi ies lucrurile mai frumoase..sau asa le vedem noi…ma intreb oare ce reactie va avea G. cand va da cu nascucul de zapada rece…

    1. Și eu aceeași întrebare am 😀 Tare aș vrea să vadă zăpadă. Mai ninge câteodată la o distanță de vreo 40 km de aici dacă suntem norocoși, doar că drumul este atât de șerpuit și riscant până acolo…că parcă nu îndrăznim să ne ducem când se întâmpla minunea să ningă 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

