Hobby

Flori din tuburi de carton

Pentru că se apropie Sărbătoarea Nașterii Domnului Iisus cu pași atât de repezi, fiecare din noi suntem aglomerați și am intrat parcă în alertă de pregătiri! Sunt și multe concursuri ademenitoare pe acest subiect, iar cu creația de față aș vrea să particip la concursul organizat de Copilărim. Acest ornament este de efect și este foarte simplu de realizat din tuburi de la hârtie igienică sau de la hârtie de bucătărie. Eu am folosit: tuburi de hârtie igienică pentru că sunt mai mici, sclipici, foi de hârtie roșii pentru pistil (de fapt niște resturi de foi rămase de la alte crafturi), culori acrilice, șnur, capsator. Ideea am preluat-o parțial de aici.

Mai întâi tăiem în fâșii de 1 cm tuburile, după care capsăm una de alta câte 6 petale. Le colorăm cu acrilice după preferințe. Apoi pistilul îl facem din foi cam de 2 cm lățime rulate pe un creion, apoi tăiate fâșii mici. Le dăm cu lipici și apoi prin sclipici, apoi le lipim în mijlocul florilor. Legăm fiecare floare cu un șnur și…gata ornamentul! Mie îmi plac foarte mult! Voi ce părere aveți?

8 thoughts on “Flori din tuburi de carton

  1. Sunt foarte reusite!! Vazusem si eu ideea cu mai multe petale, dar imi plac mai mult cum au iesit acestea! Si culorile alese si decorarea lor:)!Sunt niste flori de brad „verzi” si vesele!:D
    Multumim pentru participare, tinem pumnii si abia asteptam sa impodobim bradutul virtual impreuna pe 24 decembrie!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

