Hobby

Funde din hârtie

Pe Anca o știu de ceva vreme și am cunoscut-o prin blogul ei. Recunosc că îmi place nespus tot ceea ce postează ea. Este foarte creativă, cu o îndemânare deosebită și o imaginație bogată! Acum ea ne provoacă la un concurs, prin care participanții trebuie să încerce orice, ceva de pe blogul ei. Eu m-am oprit la funde din hârtie. Mi se par foarte ușor de confecționat, și mai ales perfect de împodobit un cadou! Detalii pentru confecționarea lor prin imagini găsiți aici. De asemenea o să dau și detalii video mai jos.

Și aici o fundă în altă ipostază🙂

 

7 thoughts on “Funde din hârtie

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

