Joacă de copii

Reparații

Bună! Eu sunt micul G.D. și am 2 ani și șapte luni. Pasiunile mele sunt cărțile, joaca, și să meșteresc tot ce are roți! De fapt fac asta de la un an. Numai ce am început să merg în picioare și deja am făcut echipă cu bunicul din România la reparat un scuter. Îmi place tare mult să învârt și să dezvârt șuruburi, și să mă joc cu sculele tatălui meu. Și cu el fac echipă din când în când. Când are de reparat mașina, întotdeauna eu sunt ajutorul lui! Eu schimb uleiul și filtrele cu tata, tot eu am reparat frâna de pe spate când a dat tata roata jos de la mașină (era să scot cricul de sub mașină atunci și s-o las făr-o roată). Tot eu îl ajut să spele mașina pe tata. Îmi place mai ales să o lustruiesc cu spumă, după ce el a spălat-o deja și a uscat-o! Azi am reparat din nou bicicleta mea mică cu tata. Îmi place mult să facem astfel de lucruri împreună, doar că mă mai supără când îi trebuie și lui exact aceeași cheie sau șurubelniță care-mi trebuie și mie! Dar în final reușim să ne împăcăm cumva!

De obicei tata mă ia cu el peste tot unde are de reparat câte ceva! Știu tot ce se cumpără nou prin casă și observ în detaliu tot ce se mută din locul obișnuit. Pe mama o mai ajut la gătit din când în când, mai ales când este nevoie de gustat bunătățile preparate (special dacă sunt dulci).

Aici aveam un an🙂

Acestea ar fi cuvintele nespuse ale micuțului meu! Îl purtăm peste tot pe unde mergem și noi! Îl las să descopere ce facem, și mai ales îl las să meșterească și el cu tăticul lui, indiferent dacă vin amândoi acasă cu șmir din cap până-n picioare! Tare mult îmi plac acele momente! Nu-i așa că este minunat să ne bucurăm de familiile noastre clipă de clipă, indiferent de situația dată? Fiecare clipă este unică și prețioasă. Uneori suntem obosite și mofturoase, și este de înțeles. Dar este important să facem momente speciale chiar și din clipele când familia vine și face dezordine prin casă, când lasă papucii în dezordine, hainele împrăștiate, sparg farfurii sau pahare și așa mai departe! Chiar și acele momente sunt deosebite și merită trăite din plin!

Legat de reparații, cred că este bine ca micuții noștrii să se implice și în lumea reală cu scule reale, atâta vreme cât nu îi pot vătăma. Evident nu-i dau o drujbă în mână pruncului, dar pot să-i dau o cheie, sau o șurubelniță atâta timp cât este sub supravegherea mea! Asta îl face să învețe să fie util, priceput și gata să încerce să repare lucurile! Asta îmi place și la soțul meu! Repară lucrurile…Eu nu știu cum este să plătesc un mecanic să repare mașina, un instalator sau electrician, pentru că împreună reparăm totul! Și când nu știm cum funcționează mecanismul…slavă Domnului că s-a inventat internetul!

De ce am postat asta? Să vă încurajez să faceți din cele mai banale momente din viață clipe minunate, să vă îndemn să vă bucurați din plin de viață. Vin și momente dificile…dar și ele trec! Norii de obicei doar acoperă soarele, dar ei vin și pleacă, dar soarele rămâne! Deci…fiți fericiți și bucurați-vă de viață!

 

4 thoughts on “Reparații

    1. 🙂 Da, păi așa învățăm să fim meșteri de mici, nu? Zilele astea soțul meu nu-și găsea două chei care îi trebuiau. Mai târziu le zărește din greșeală agățate la masa cu „scule” de jucărie ca lui G.D.😀 El și le adunase la colecție😀 Dar este amuzant să facem astfel de activități împreună!

  1. Ai un copil minunat! Si curiozitatea e semn de inteligenta, sa stii! Sunt incantata sa aflu ca si voi ii hraniti pasiunile si-l incurajati. Asa in joaca invata multe lucruri: despre culori, numere, materialele din care sunt facute, iar daca ii spuneti si cate o poezie/ rime sau poveste in timp ce „mestereste” sau ii atrageti atentia asupra unor lucruri pe care inca nu le vede, G.D. va invata foarte multe. Sa fiti binecuvantati!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

