Hobby

Steluțe origami

Deja știm cu toții de Claca Crăciunului inițiată de KaBea. Și după mai multe negocieri cu propria persoană în legătură cu ce să particip și eu, m-am oprit la aceste steluțe origami extrem de simplu de confecționat. Pot fi folosite pentru a ornamenta o cutie de cadou, le putem pune un șnur și să le agățăm brad, sau le putem folosi după imaginație în diferite decoruri! După cum spuneam, sunt foarte simplu de confecționat. Detalii găsiți în video-ul de mai jos. Tot ce aveți nevoie este o foaie pătrată (eu am folosit de 15 cm), și de o foarfecă. După confecționare puteți pune sclipici peste ele, sau le puteți adăuga accesorii după preferință.

16 gânduri despre „Steluțe origami

    1. Mulțumim🙂 Să știi că și eu am tot căutat. Mai este un tutorial cu Holy Star, cu indicații pe două video-uri. L-am făcut și pe ăla, dar nu iese așa frumos dacă nu ai chiar hârtie specială de origami. Nu mi-a plăcut cum a ieșit, și am aruncat-o😀 Dar astea sunt rapid de făcut și tare drăgălașe!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

