Hobby

Organizator pentru cutii

De mult mă tot gândesc să-mi organizez ceaiurile pe care le am în tot felul de cutii de carton! Și iată că mi s-a ivit ocazia. Colecționez cutii de tablă frumoase și deosebite! Nu am tare multe, sunt încă la începutul colecției, dar așa prinde viață o colecție, nu? De curând am cumpărat o cutie cu biscuiți nespus de delicioși (cu aromă de lapte praf)!  Dar nici cutia nu se lăsa mai prejos, pentru că era tare drăguță. Am avut de ales între una cu o văcuță😀 și cu istoria Franței. Am ales-o pe cea cu istoria Franței. Și cum biscuiții s-au evaporat repede, am rămas cu o cutie de tablă perfectă pentru pliculețe de ceai! Și ca să nu fie haos în ea, am făcut acest organizator dintr-o coală de carton (din păcate cam subțire). Recomand folosirea unui carton mai gros, care să nu se îndoaie ușor!

Oricum aveți nevoie de o coală de carton drăguț și colorat (după preferință), o foarfecă și un creion. Tăiați mai întâi o bucată de carton egală cu dimensiunea lungimii cutiei și cu înălțimea acesteia. Apoi mai tăiați două (sau câte aveți nevoie) bucăți de carton de dimensiunea lățimii și înălțimii cutiei. Cred că pozele de mai jos vorbesc oricum de la sine.

Sunt sigură că ideea merge aplicată și pe sertare de exemplu să organizăm ciorapi sau alte mărunțișuri😉

 

10 gânduri despre „Organizator pentru cutii

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

