Hobby

Steaua magilor

Nașterea Domnului Iisus este sărbătoarea mea preferată. Cred că majoritatea adoră sărbătoarea aceasta mai ales pentru aura de poveste cu care este înconjurată în fiecare an! Lumini nenumărate se aprind în toate orașele și lumea întreagă pare într-un gând de pace și bucurie! Totul este fastuos și bogat în argintiu și auriu, totul este ca de basm! Și totuși primul Crăciun a fost altfel! Cu toții știm unde s-a născut Domnul Iisus, și în ce circumstanțe simple și modeste!

În familia mea vreau să redau fața reală a Crăciunului. Bineînțeles că vom avea bucate alese pe masă, un aer de sărbătoare și bucurie, dar nu va lipsi povestea nașterii Domnului Iisus însoțită de scena nativității pe care am cumpărat-o special pentru acest lucru! Iar deasupra scenei plănuiesc să pun steaua de mai jos, pe care am confecționat-o îndemnată de provocarea Clubului copiilor și părinților creativi. Micul G.va avea o surpriză plăcută cu siguranță văzând-o deoarece este destul de mare (reprezentând-o pe cea pe care au văzut-o magii). Pentru confecționarea ei am folosit foaie de burete, foaie adezivă, lipici, sclipici și lac de unghii. Am imprimat o formă de stea pe foaie adezivă pe care mai apoi am decupat-o. Am decupat după aceeași formă și foaia de burete, apoi am lipit foaia adezivă de cea de burete. Foaia adezivă am lipit-o cu partea lipicioasă în sus, ca să se lipească de ea sclipiciul. Am dat apoi cu lac de unghii (deși dacă aș fi avut spray lac ar fi ieșit mult mai reușit plus că este și mai ușor de utilizat decât lacul de unghii. Dacă doriți, găsiți aici de cumpărat.) Recomand acest spray pentru simplul fapt că după ce se usucă peste sclipici, nu se mai ia pe mâini sclipiciul de pe crafturi! Și iată și rezultatul!


8 gânduri despre „Steaua magilor

  1. Este foarte draguta stelutaaa…Mult succes la concurs draga mea
    Off topic 😀 bannerul tau este cel din drepata „cuvinte pentru suflet,familie,casa..” da?Sa il agat si eu pe blog :D.Te pup!

    1. Da, este cel din dreapta! Și eu vreau să-l iau pe al tău, dar am fost tare ocupată zilele astea! Vreau să fac câteva schimbări la blog, și atunci o să iau și bannerul tău să-l pun! Te urmăresc cu mare drag și interes 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

