Joacă de copii

Unim punctele

De la Antoaneta am aflat de site-ul Proedukat zilele trecute, așa că am dat o privire prin el să vedem ce activități găsim potrivite pentru noi! Și pentru început am încercat joaca Unește punctele. Astfel am imprimat fișe cu activitatea și apoi am trecut la treabă. Micul G. încă nu realizează acest tip de joc, dar am luat mânuța lui în mâna mea, și am unit punctele împreună! Așa învățăm, nu-i așa? Acest tip de joc îl ajută să urmărească firul acțiunii (punctele sunt numerotate, și deci trebuie să meargă de fapt cu o linie de la un punct la altul). Plus că-și antrenează dexteritatea și imaginația, și abilitatea de a scrie! După cum spuneam, el este prea mic pentru această activitate, dar împreună, am reușit! Pe viitor o voi mai aplica, dar cred că mai lăsăm să creștem puțim😀

Și rezultatul final…

DSC09700

6 thoughts on “Unim punctele

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

