Joacă de copii

Iisus s-a născut

Astăzi am făcut cunoștință cu Pruncul Iisus. Bineînțeles că și până acum am vorbit noi despre El, și i-am arătat imagini în puținele cărți pe această temă, dar astăzi am vorbim despre nașterea Domnului Iisus pe care o vom sărbătorii în curând. Deși avem scena nativității cumpărată, încă nu am montat-o deocamdată. Iar la îndemnul Ursuleților Năzdrăvani, am confecționat propria noastră scenă și am vorbit pe marginea ei, jucându-ne. Imaginile le-am imprimat de aici, apoi le-am decupat și lipit (eu am imprimat pe foaie adezivă și apoi am lipit foaia adezivă pe o pagină cartonată mai tare, ca piesele să iasă mai rezistente). Și apoi am făcut scena nativității. I-am citit lui G.atât cât a avut răbdare să asculte despre nașterea Domnului Iisus, i-am arătat imaginile în mica Biblie pentru copii și i-am explicat fiecare personaj ce înseamnă și ce i-a adus în dar Domnului Iisus la naștere! Este însă destul de mic să înțeleagă exact despre ce este vorba, de aceea nu-l presez. Dar este bine să îi inspirăm realitatea Crăciunului unui copil încă de mic. Este minunat acest farmec al sărbătorilor cu daruri și lumini, și sincer îmi place și mie foarte mult, dar doar atât cât se spune realitatea despre ceea ce sărbătorim de fapt! Urmează să imprim și această planșă pe care să o colorăm împreună de aici. Imaginile de mai jos sunt făcute în timp ce ne-am jucat 🙂


DSC09713 DSC09714

DSC09718

9 gânduri despre „Iisus s-a născut

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

