Joacă de copii

Am descoperit bilele hidrofile

Ieri a sosit mult așteptatul pachet cu cărți din România! Eram doriți de cărți noi, și de cum au sosit, o parte deja i le-am prezentat lui G, iar altă parte le-am pus deoparte pentru viitoru😀 Dacă le scoatem deodată nu le prețuim îndeajuns! În pachet mai erau și câteva punguțe cu bile hidrofile pe care ne le-a trimis Coca (mulțumim tare mult Coca). Le-am pus în apă de cu seară și i-am spus lui G.că le-am pus să crească mari😀 A fost tare entuziasmat. Deja începuseră să se umfle de-aseară, dar sosise ora de somnic😀 Așa că azi dimineață mare a fost bucuria când le-am descoperit mari și colorate. Așa că i le-am dat și le-a tot mutat dintr-un borcan într-un castron și tot așa…până le-a împrăștiat tot patul și multe din ele s-au sfărâmat! El a fost tare amuzat de activitate și l-a ținut ocupat mai bine de jumate de oră. Le-a tot mutat cu o lingură dintr-un recipient în altul, apoi cu mâna goală…De ce este bună această activitate? Așa am descoperit textura gelatinoasă, moale, ne antrenăm dexteritatea, și de amuzăm de culorile vii ale bilelor!😀

DSC09724

DSC09727

6 gânduri despre „Am descoperit bilele hidrofile

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

