Hobby

Îngerași decupați

De pe undeva de pe net, dar cred că de la un share de-al Antoanetei, am găsit imagina de mai jos care m-a inspirat în decorațiunea de față! Este foarte simplă de realizat și foarte de efect! Eu am pus-o între fața de masă și sticla de pe masă și arată super drăguț! Nu avem nevoie decât de un creion, o foaie de hârtie și o foarfecă mică pentru a decupa finuț. Pentru a copia desenul pe foaia mea de hârtie, întâi am îndoit în formă de acordeon foaia pentru a vedea cât de mare vreau îngerașii. Apoi am mărit imaginea la mărimea dorită și am copiat-o cu un creion direct de pe ecran 😀 adică am pus foaia pe ecran și am desenat 😀 Apoi am împachetat din nou hârtia și am decupat-o!

Legat de imaginea de mai jos îmi cer scuze să nu găsesc blogul de pe care e! Poate știi tu Antoaneta și mă direcționezi înspre acolo să pun link? 😀

59316_375287169231990_621092123_n

DSC09744 DSC09745 DSC09746 DSC09748

11 gânduri despre „Îngerași decupați

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

