Hobby

Cutiuțe pentru cadouri din tuburi de hârtie

Cred că de la Casa din câmp m-am inspirat pentru aceste cutiuțe, dar nu mai știu sigur🙂. Sunt extrem de simplu de făcut și de efect. Eu am folosit pentru cea colorată divers foaie autocolantă, și recunosc că este mai ușor așa, dar pentru cea verde și cea roșie am folosit foaie normală lipită cu aracet sau lipici pentru hârtie. Aceste cutiuțe le puteți umple cu bomboane sau mici jucării, sau chiar bijuterii și le puteți dărui celor dragi! Eu le-am umplut cu bomboane (șșșșșșșșt😉 să nu spuneți la nimeni pentru că băieții mei nu știu ce am pus în ele😉 ) Nu aveți nevoie decât de panglici pentru funde, foi colorate și tuburi de la hârtie de bucătărie sau igienică! Asamblate împreună….dau aceste mici frumuseți😀

DSC09794 DSC09795
DSC09798 DSC09799

12 gânduri despre „Cutiuțe pentru cadouri din tuburi de hârtie

    1. 🙂 Da, secretul este să ai o panglică mai țeapănă așa ca pe cutia verde. Cea de pe cutia roșie…și mi-e mi-a ieșit mai strâmbă la început! CU cât e mai rigidă panglica, cu atât iese mai ușor și mai frumos! Din păcate eu am un singur fel de panglică rigidă, ca aia de pe pachetul verde🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

