Știați că...?

Cum curățăm pixul de pe haine

Cu toții care avem pui mici știm de câte o boacănă de-a lor în care s-au murdărit cu pixul sau cu vreun marker greu de șters de pe piele sau de pe textile. Pe puiul meu o dată l-am găsit și în urechi murdar cu marker albastru și verde, și asta în două minute cât nu am fost atentă să văd ce face!😀 Dar am avut și povești în care mi-a murdărit pereții cu pixul sau, lenjeria de pe pat cu pix și nu știam cum să o mai curăț. Astfel am descoperit că pixul se curăță prin două modalități, și asta în funcție de pe ce suprafață vrem să-l curățăm!

De pe piele de exemplu pixul, cariocile și altele de genul, precum și de pe suprafețe de plastic sau vopsite, se curăță foarte bine cu parfum. Luăm un tampon de vată sau un disc demachiant și îl umezim bine cu parfum, apoi ștergem suprafața murdară. Se curăță foarte ușor și bine. Putem chiar să dăm cu parfum direct pe suprafața respectivă și să ștergem apoi cu vată. Eu așa l-am curățat o dată pe micul G.care era tot numai un pix pe picioare😀 După aceea nu mai era murdar, și mirosea a parfum de la o poștă😀 Nu-i va irita pielea dacă folosiți cantitate mică. Însă metoda cu parfumul nu funcționează pe pereți sau pe suprafețe textile cum ar fi hăinuțele și altele de genul.

A doua modalitate de a curăța este acest spray minunat pe care l-am primit cadou de la o prietenă! Scoate absolut orice pată și poate fi dat pe orice culoare, că nu se decolorează! Nu-i fac reclamă,🙂 pentru că nici nu știu de unde se poate cumpăra. O auzisem pe mama mea de firma asta, și se pare că are și un site în România de unde se pot cumpăra produse. Sunt destul de scumpe, dar eu spun că merită. Cel puțin spray-ul ăsta face toți banii! Site-ul îl puteți accesa aici. De exemplu dacă o suprafață are pete de grăsime mai vechi, pun puțin Fairy de vase pe pata uscată, dau apoi cu spray din acesta, apoi pun la spălat haina la mașină. Și gata…Dacă nu se curăță din prima spălare, la a doua sută la sută se curăță. Cu pixul nu trebuie decât să dăm cu spray suprafața respectivă și să dăm la spălat. Și gata…Dacă nu iese din prima bine și se mai cunosc puțin urme, la a doua spălare dăm din nou și se duce sigur! Este valabil și pentru marker și alte pete.

DSC09807 DSC09808

Este foarte ușor de folosit, fiind un spray mare, (parcă nu se mai termină), și are un jet fin și consistent. Și are și un miros drăguț! Oricum eu îl recomand tuturor mămicilor care s-au confruntat sau se confruntă cu aceeași problemă ca și mine😀 în clipe de neatenție, când un pui neastâmpărat fură pixurile și își folosește imaginația pe suprafețe interzise😉

8 gânduri despre „Cum curățăm pixul de pe haine

  1. Multumim pentru pont… Noi ne-am confruntat cu o problema asemanatoare cand am comandat pal pentru mobila, iar la depozit au scris mare, cu marker negru, gros, pe bucatile de pal „ACHITAT”, incercuit, iar laturile cantuite erau evidentiate tot cu acelasi marker… am gasit pe net o idee salvatoare… cu fixativ de par s-a luat fara frecare…

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

