Joacă de copii

Carduri cu litere și lecții de engleză

Deși avem 1 an de când am început să știm prima literă din alfabet, acum am ajuns la litera P. Recunoaștem și literele mari, și literele mici, și le citim de peste tot! Nu legăm încă silabe sau cuvinte cu ele, dar e minunat că le recunoaștem la 2 ani și 8 luni! Astfel că ieri am achiziționat la prețul de 1 euro aceste minunate 27 de carduri cu alfabetul pe o parte, iar pe cealaltă parte cu animale denumite în engleză. Prețul mi s-a părut foarte mic. Astfel am mai adăugat încă o unealtă la colecția noastră de home schooling🙂 Recomand cardurile nu doar pentru litere și cuvinte, dar și pentru învățarea cifrelor, operațiilor matematice, iar mai târziu a învățării cititului fluent!🙂

DSC00005 DSC00013

9 thoughts on “Carduri cu litere și lecții de engleză

    1. Mulțumesc🙂 Noi lucrăm așa în fugă la litere! Trebuie să ne ocupăm și de celelalte domenii🙂 Îmi plac tare mult lecțiile tale sistematice și tare mi-ar place să le pot sistematiza așa bine ca tine!🙂

  1. Într-adevăr, sunt ieftine. Și chiar dacă erau puțin mai scumpe, tot meritau banii.
    Noi am cumpărat un set de cărți de joc de la ed. Gama, tot cu limba engleză. Pe unele are doar imagini, iar pe altele doar cuvintele în engleză. Până acum i-am tot repetat cuvintele în engleză în timp ce îi arătam poza. Și deși avem doar câteva zile de când ne-am jucat cu ele, azi m-a surprins când am văzut că știe câteva nume de animale.
    Învață atât de repede cu aceste carduri educative, chiar sunt eficiente. Așa a învățat și literele alfabetului, cu niște carduri făcute de noi și plastifiate.
    Spor la învățat, în joacă!😉

    1. Așa încet am învățat și noi literele🙂 și cifrele până la 30. La lecții de engleză încă nu am trecut, dar vara asta ne vom ocupa și de acest aspect. Cardurile sunt mai funcționale uneori decât cărțile🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

