Hobby

Suport pentru lumânare din role de carton

Cred că este deja la modă confecționarea de lucruri și crafturi din rolele de carton de la hârtia igienică și de la hârtia de bucătărie 🙂 Iar ultima mea invenție din acest material la îndemâna oricui este un suport pentru o lumânare. Am folosit un tub jumătate de rolă de carton, acrilic, capsator. Iar pentru ornamente eu am folosit hârtie colorată din care am făcut trandafiri origami. Voi puteți lipi mărgele colorate sau după imaginație. Tehnica este relativ simplă, iar detaliile le vedeți în fotografiile de mai jos 😉 Nu am vopsit prea bine suportul 😀 dar oricum este nice și așa! În poze au ieșit găurile nevopsite mult mai clar decât se văd în realitate 😀 😀 😀

DSC00108 DSC00112 DSC00118
DSC00137

DSC00143
DSC00146

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

