Ce avem la prânz?

Cartofi crocanți la cuptor

Rețeta aceasta am văzut-o aici și mi s-a părut nu doar super delicioasă, ci și super simplu de preparat! Pentru iubitorii de cartofi prăjiți, sau cartofi crocanți, este perfectă!

DSCF5151

Avem nevoie de:

  • cartofi (în funcție de numărul de porții)
  • 5-6 linguri ulei de măsline
  • condiment pentru cartofi prăjiți (eu nu am avut și am pus paprică, sare și oregano)
  • sare după gust
  • făină de porumb măcinată fin 2-3 linguri

Curățăm cartofii, îi spălăm bine și îi tăiem în patru. Îi clătim de amidon și îi scurgem bine. Turnăm uleiul de măsline peste ei, condimentele, iar la final făina de porumb și amestecăm bine. Îi dăm la cuptor într-o tavă tapetată cu hârtie de copt, la 160 grade pentru 40 minute aproximativ. Se servesc alături de o fripturică ușoară, sau așa, goi. Sunt absolut delicioși!

 

11 gânduri despre „Cartofi crocanți la cuptor

      1. frige, frige. ca sa ma laud…am semineu😛

        di papusoi sa fie, da’ nu de porbum.

        ii facui azi (pe olteneste asa, ca la mine acasa). fura super gustosi, dar nu prea crocanti. mno…au avut succes. sar’na de idee si reteta!

    1. :)))))) Ce scump e :))) Arde tare :)) Poftă bună Ralu! Sunt chiar delicioși! Zilele astea mai postez o rețetă pe care atunci când am gătit-o m-am gândit tot la tine. Este super simplu de preparat și consistentă😉

      1. Şi mie îmi place să încerc mereu ceva nou🙂 Am postat şi eu câteva reţete de dulciuri, sper să placă tuturor.🙂 Am să-i încerc şi eu, cu siguranţă o să-mi placă.🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

