Hobby

Cutie pentru păstrat scrisori

De Crăciun am primit de la scumpa mea prietenă un puzzle de 100o de piese cu țara mea de vis :D…Anglia! Da, îmi doresc foarte mult să vizitez Anglia și să explorez toate frumusețile turistice pe care le are! Oricum, după ce am terminat puzzle-ul, cutia am reciclat-o, mai ales că este o cutie cu capac, așa cum îmi place mie 😀 Astfel am folosit hârtie autocolantă, lipici, hârtie colorată normală, și am ornat-o după imaginație 🙂 Se pare că am fost gând cu Oana 🙂 care și ea a transformat o cutie simplă într-una superbă!

DSC00147 DSC00148 DSC00150 DSC00152 Plic

6 gânduri despre „Cutie pentru păstrat scrisori

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

