Joacă de copii

Ne jucăm de-a bucătăria

Micul G. este fascinat de bucătărie. Îi plac activitățile pe care le poate face acolo. Astfel că el este prezent primul la gustat (în special dulciurile), apoi vrea și el să mestece cu mine în castroane, să dea drumul la mixer, să vadă cum sparg ouăle sau cum pun la cuptor ceva.😀 Astfel că azi ne-am jucat de-a bucătăria. Am văzut pe Facebook aici ideea asta, dar nu mai știu exact cine o distribuise! Așa că am aplicat-o și eu🙂 Aveți nevoie de linguri de plastic, un marker care scrie pe CD sau pe tablă și eventual sârmă plușată. Noi ne-am jucat tare frumos. Am făcut dulapul cu farfurii din cuburi leggo, chiuvetă și aragaz tot din cuburi, masă dintr-un coș, apoi am pus paste „la fiert” și mama (cea cu fundă roșie) a gustat. Apoi am făcut ciocolată caldă (G.s-a inspirat aici dintr-un desen animat cu Mickey). Apoi tata cu mama și cu G. (familia noastră de linguri) au spălat vasele și au plecat la plimbare😀 Și încă gătim și acum paste (le turnăm dintr-un vas în altul😀 mai exact). Este amuzant dar și educativ. Mă întreb dacă are vreo înclinație spre a se face bucătar? Așa mai scapă și mama de-o grijă când crește mare, că are cine-i face bunătăți😀😀😀

DSC00021 DSC00023 DSC00024 DSC00025 DSC00026 DSC00027 DSC00030 DSC00031 DSC00032 DSC00033 DSC00035 DSC00037

4 thoughts on “Ne jucăm de-a bucătăria

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

