Știați că...?

În lumea mașinilor

Deși încă nu dețin un permis de conducere, recunosc că doresc să dau de carnet cât de curând. Nu-s eu prea curajoasă și tupeistă, dar trebuie să mă adaptez și eu! Chiar nu-i avion, așa că o să mă descurc eu până la urmă!🙂 Oricum mi se cam taie curajul când văd serpentinele de aici. O să vă arăt câteva poze care sunt pe cât de cuceritoare ca și panoramă, pe atât de periculoase. Prima mea aventură cu mașina în Grecia a fost la două luni după ce am venit aici. Chiar înainte de Crăciun ne pregăteam să mergem la cumpărături cu Honda noastră veche, când…ne-am izbit de un stâlp! Nu a fost chiar grav, dar ne-a costat ceva bani să reparăm mașina! Dar ne-am speriat zdravăn! Am mai avut și alte incidente, dar cele mai mari le-am auzit povestindu-se. În zonă totul este mare. Între localități sunt porțiuni de drum de zeci de km în pe de o parte este marea, în jos în hău, și apoi de cealaltă parte șerpuiește muntele. Cheile Bicazului sunt nimic pe lângă drumurile de aici. Deși priveliștea este amețitor de frumoasă, este și foarte periculoasă la condus. Au fost cazuri când șoferii au căzut în mare, sau în prăpăstii și au fost găsiți după zile…cu greu! Parcă mi se părea incredibil. Dar ieri, în timp ce ne îndreptam spre biserică…ce să vedem? O mașină cocoțată pe sprânceana prăpastiei, pescuită de o macara! Era căzută de pe ce-a mai înaltă serpentină! Ne-am înfiorat teribil de tare! Nu doar că mașina se zdrobește sau în cel mai bun caz se îndoaie considerabil, dar viața noastră a pasagerilor este pusă în pericol! Și dacă scăpăm teferi…ne punem mâinile în cap la cât avem de plătit pentru piese! De vreo doi ani ne-am luat Opel. O mașină tare convenabilă! Piese auto opel sunt ieftine și am cumpărat deseori piese din România când am avut nevoie. Un site pe care-l recomand ar fi Lumea auto (soțul este cel mai încântat de site-ul ăsta…știți cum e, bărbații și jucăriile lor😀 ), unde se găsesc piese pentru orice fel de mașină!  Chiar și pentru Dacia (apropo, știți că ce apreciate sunt mașinile Dacia în Grecia?  Asta pentru că piese Logan sunt mai ieftine decât la alte mașini. Sunt mândră de asta :D).

Și acum pozele promise🙂 Sunt făcute în decursul anilor de când sunt în Grecia…

055 085 DSC05075 Fotografie0182 Lună plină1 Paralio Astros

2 thoughts on “În lumea mașinilor

  1. pentru ca ziceai de avion, nu vreau sa sune a descurajare, dar sa stii ca am o prietena cu permis de pilotat elicoptere care nu a reusit in ruptul capului sa isi ia carnetul🙂
    Eu am permis de multi ani, dar tot in Grecia mi-am facut mana, intr-un peisaj asemanator, dar ceea ce mi s-a parut cel mai dificil nu a fost gradul de dificultate al traseului, ci faptul ca grecii mi se par niste soferi chiar mai impulsivi decat ai nostri. Glumeam cu un prieten ca rata accidentelor este atat de ridicata in Grecia pentru ca daca injura in trafic probabil ridica ambele maini de pe volan in gestul ala impresionant de anatemizare😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

