Joacă de copii

Morișcă de hârtie – o atracție pentru copii

Încă de când a început să meargă în picioare, micul G.avea pasiune pentru papucii mari ai tatălui său. Se încălța cu ei și abia îi târa prin casă după el! Mai apoi când am cumpărat un nou aspirator, G. a rămas fascinat de el. Dacă plângea sau se lovea, era suficient să-i arăt aspiratorul și îi trecea totul! Asta a durat cam un an. Apoi a descoperit fierul de călcat😀 și acum umblă cu un fier de călcat după el prin casă😀 Dar mai este o altă pasiune a lui, și anume ventilatorul. A descoperit că aeroterma are elice, și că și aerul condiționat are tot elice care se învârte. X seamănă cu o elice …și tot așa. Este fascinat de tot ce se învârte și are butoane! Așa că i-am făcut o morișcă din hârtie, pe care am prins-o cu un bold în vârful unui băț, apoi am pus-o în fața aerului condiționat care mergea; astfel morișca se învârtea singură! Pozele le am făcute de vreo trei săptămâni, doar indicațiile sunt mai clare pentru că sunt fotografiate cu camera de la laptop. Aveți nevoie de o foaie de hârtie în formă de pătrat pe care o îndoiți pe diagonală. Tăiați ca în imagine și îndoiți colțurile opuse ca în imagine. Micul G. s-a amuzat extrem de tare văzând cum „ventolul” (adică ventilatorul:D) se învârte în fața curentului de la aer condiționat!😀

Fără titluDSC00007 DSC00009 DSC00010

4 gânduri despre „Morișcă de hârtie – o atracție pentru copii

  1. Ce de moriști mai făceam și noi când eram copii!🙂 Eu am uitat cu totul de ele așa că fiicei mele nu i-am făcut niciuna. Dar acum că mi-ai reamintit (și îți mulțumesc pentru asta) trebuie neapărat să facem una. Poate ceva mai mare și mai complexă și să o montăm în grădină … mi-ai dat temă de gândire…:)

    1. Da, și eu mă gândesc la una de grădină și încă sunt în căutate de modele pe net🙂 Sincer, eu am fost doar cu ideea, dar soțul meu a fost cel care a făcut-o pe prima😀 că eu nu știam cum se fac😉 Cum găsesc un model mai complex și îl realizez, postez mai departe😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

