Hobby

Ordine în sertarul cu hârtii

Cred că majoritatea mămicilor au adunat o colecție impresionantă de hârtii colorate, cartoane cu model, ștampiluțe, colaje și tot ce ține de papetărie! Eu una știu că am adunat o droaie și nici nu știu când. Despre asta am mai vorbit și aici. Problema este că eu țin toate aceste lucruri într-un sertar uriaș la nivelul micului G. Vă dați seama ce bucurie are el să cotrobăie pe acolo. Și de altfel este destul de greu să țin toate hârtiile ordonate, fără să le îndoi, mototolesc sau fără să uit de ele, deși le sortez pe categorii. Mai nou cred că am descoperit soluția prin care și degețelele curioase pot fi oprite a umbla, dar și foile pot sta ordonate și fără grijă că se vor îmbulzi. Aceste cutii arhivare  mi se par perfecte nu doar pentru birouri ci și pentru noi, mămicile care avem nevoie să păstrăm ordinea printre lucruri. Sunt practice, iar unele din ele au mai multe compartimente, așa că ne putem pune hârtiile și toate mărunțișurile fără a le amesteca și zăpăci. Am navigat puțin mai departe pe site și am descoperit aceste whiteboard magnetic super. Noi avem una și recunosc că este foarte practică nu doar pentru că putem scrie pe ea cu marker special, dar putem lipi pe ea lucrurile magnetice: litere, cifre sau ceea ce doriți să prezentați. Recunosc că ador hârtia și mai ales magazinele cu hârtii. Dacă mă scap în ele…greu ies de acolo :D!

dsc00424

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

