Desene animate

Toy Story

Până astăzi nu am știut de Toy Story! Am citit o descriere despre acest film, apoi l-am căutat. Pentru doritori, îl puteți viziona dublat în limba română aici. M-am amuzat copios, mai ales că sunt fan desene animate 😀 Deci vizionare plăcută!

Toy_Story

10 gânduri despre „Toy Story

  1. Sunt foarte multe desene noi. Și vechi dar mai puțin cunoscute care sunt foarte reușite. Eu am o listă de aproximativ 100 de desene animate pe care le-am văzut împreună cu fetița mea. Voi încerca să mai prezint pe blog o parte dintre ele. Toy Story 1 și 2 sunt drăguțe. 3 nu prea ne-a plăcut. Dacă îmi spui cam ce subiecte vă interesează pot recomanda câteva.

    1. Chiar te rog! Abia acum a acceptat să se uite la altceva înafară de Mickey Mouse și Pisicile Aristocrate. Pot fi orice desene, cu excepția celor cu roboți 😀 Am văzut toată colecția Disney (cam vreo 45 la număr de filme de Desen Animat ) și chiar am avut-o înainte de a o dărui 😀 Credeam că sunt la curent 😀 ha ha, se pare că suntem tot în urmă! Deci sunt binevenite sugestiile tale 🙂

      1. Drăguțe și pentru copii mai mici (și mare parte dublate și în română) sunt Compania Monștrilor (despre care chiar voi scrie zilele acestea), seria cu Lilo și Stich, Acasă la fermă, Spirit-armăsarul din Cimarron, Puiul mic și toată seria cu Clopoțica. Pe lângă, bineînțeles, clasicele cuprinse în cele 45. 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

