Joacă de copii

Cutiile pentru jucării

Zi de zi parcă adunăm tot mai multe jucării și cărți. Cărțile își găsesc ușor locul pe rafturi, dar jucăriile ocupă mult mai mult spațiu! Pe unele care sunt deja pentru copilași mai mici le dăruim mai departe, iar pe altele le păstrăm și depozităm. Problema mămicilor când vine vorba de jucării este cea a spațiului de depozitare. Noi am cumpărat o cutie mare special pentru asta, dar la un moment dat a devenit neîncăpătoare! Așa că am recurs la o variantă mai ieftină, creativă și amuzantă pe care o recomand și altor mămici econome și ordonate🙂 Luăm lăzi din plastic, iar pentru a le ornamenta fie lipim carton colorat pe ele…fie le vopsim🙂 Ce părere aveți? (Pozele din nou sunt făcute de câteva luni😀 doar că nu am prins prilejul să le postez;) )

DSC09705 DSC09706

13 gânduri despre „Cutiile pentru jucării

  1. Cu siguranta va ajuta mult.Si se pot si pune una peste alta(vad eu).Si noi am recurs la varianta laditelor de plastic (ale noastre au capac) transparent.Nici nu le las la indemana.Le pun in debara ,una peste alta si ele imi cer cu ce vor sa se joace,doar a ladita iau jos(astea sunt jucarii mai marunte care nu le las sa se amestece cu papusile si cu rochiile de printese etc.

    1. Cutii cum spui tu am vrut să luăm și noi. Are deja un cufăr mare de plastic, cu capac și roți🙂 și am vrut să mai iau unul, dar nu am mai găsit! Și când am vrut să cumpăr cutii cum spui tu, la mărimea pe care o doream începea prețul de la 15 euro! Cum îmi trebuiau vreo trei ca să încapă toate…mi s-a părut prea mult 45 – 50 de euro pe niște cutii goale :))

      1. 15 „euroi”???Tulai soare!!!Cu 15 euro cumpar o cutie de plastic,de la noi, ca incap si jucariile vecinilor.Eu ale noastre le-am luat f ieftin 3 la 4 dolari.Insa nu sunt foarte mari,au capacitate de aproximativ 8L.

      2. Păi nici alea nu erau tare mari, de asta trebuia să iau cel puțin trei🙂 Dap…se pare că în Europa avem niște prețuri…Pe cufăr am dat tot 15 euro dar e mult mai mare decât cutiile pe care voiam să le cumpăr. Din păcate nu am mai găsit😦 Oricum…slavă Domnului că avem imaginație, nu? :)))

  2. Imi place mult varianta ta. Faci o treaba buna. Ceea ce faci ma ajuta sa-mi dezvolt placerea in creativitate. Domnul sa fie cu tine pe mai departe.

  3. minunata ideea..aceia este ladita de fructe..am si eu..iar cele care nu au copii,deci nici jucarii,le pot orna sa puna gheme,fire ori materiale textile sau lucruri pentru craft nu?Buna ideea.Te pup floricica draga….

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

