Hobby

Aparatul de gravat pe …orice

În urmă cu aproximativ o lună am cumpărat de la Lidl această minunăție de aparat de gravat pentru doar 10 euro. Este foarte simplu de utilizat, în set având și două plăcuțe cu forme și litere. Aparatul poate grava pe metal, ceară, sticlă, piatră, marmură, lemn, scoică, os…și pe orice vă puteți imagina dur. Are și nivele de setat în funcție de duritatea materialului. De exemplu pe sticlă vom folosi o intensitate mai mică la gravare. Cum îl putem folosi? Pentru pasionații de hand made acest aparat este o minune prin care puteți personaliza lucrurile. Puteți să vă scrieți numele pe cana preferată, puteți să scrieți pe cutia poștală adresa dumneavoastră, sau …puteți de exemplu transforma un borcan banal într-un ornament drăguț, un suport de pus lumânări, sau după imaginație 🙂 Eu îl găsesc practic și este extrem de ușor de folosit. Efectiv îl ținem în mâna dreaptă (sau stângă – în funcție de îndemânarea fiecăruia) exact ca pe un stilou, apăsăm butonul cu degetul arătător și …ne urmăm imaginația! Important însă este să ne sprijinim mâna dreaptă pe ceva stabil, astfel ca de la trepidații să nu ratăm modelul. 🙂 Pe sticlă de exemplu eu am desenat un fluture întâi cu marker-ul, apoi am gravat forma, după care am șters marker-ul cu parfum (sau spirt). Simplu nu?

Fără titlu

DSCF0244 DSCF0258 DSCF0265 DSCF0267

18 gânduri despre „Aparatul de gravat pe …orice

    1. Cu plăcere 🙂 Nici eu nu am știut de așa ceva până nu am văzut oferta online de la LIDL video. Știu că tatăl meu are aparat de pilogravat în lemn, adică arde cumva lemnul ca o înscriere pe negru, cu efect tare fain. Dar ăsta merge pe orice, și sapă fără nici o problemă! 🙂 Sigur are să mai pună la oferta de la LIdl

  1. Foarte faina masinaria,abia astept sa vad si alte lucrari:)Eu din pacate nu am lidl-ul prin apropiere:(
    Am vazut la Tv la o emisiune,ca folosea si polizorul ala mic pentru unghii,pentru pirogravat sticla,eu nu am si nu stiu daca merge sigur:)

    1. Și la mine LIdl-ul este la peste 30 km distanță. Pur și simplu ne-am nimerit pe acolo când a fost oferta. Da, erau mai multe instrumente…mai era o chestie care putea decupa în lemn pe dimensiuni mici…dar altă dată de-acum! 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

