Dulce și-aromat

Ciocolată de căpșuni

Am văzut această idee undeva pe Facebook și m-a tentat, mai ales că sunt o adoratoare a căpșunilor! Și cum am găsit în zonă primele căpșuni de anul acesta la preț convenabil, m-am bucurat să încerc și eu această bunătate foarte ușor de făcut. Aveți nevoie de căpșuni proaspete, care să nu lase zeamă,  și de ciocolată. Topim ciocolata și punem un strat subțire în forme de silicon. Adăugăm felii de căpșuni, și turnăm deasupra încă un strat de ciocolată subțire, nivelând bine astfel încât să intre ciocolată și printre felii. Dăm la rece (la frigider) pentru jumătate de oră. Când s-a întărit ciocolata, o scoatem din forme. Este absolut delicios, deși eu trebuia să pun mai multe căpșuni😉

Fără titlu 1 Fără titlu

8 gânduri despre „Ciocolată de căpșuni

  1. da, cu atat mai mult cu cat adori capsunile… eu as fi pus cat mai multa ciocolata, ca ador ciocolata🙂
    oricum, fiul meu ar zice ca e cea mai buna reteta, pentru ca lui ii plac amandoua la fel de mult.
    frumoase poze.

    1. Da, să știi că și eu mi-am imaginat cu fructe de pădure…dar aici nu le găsesc nici măcar înghețate😦 Am pus ciocolată normală, amăruie puțin, cu 50 % cacao. Deci recomand ciocolată de bună calitate🙂 Să știi că e delicios! S-a evaporat așa repede că abia am apucat să fac câteva poze pe fugă😀😀

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

