Hobby

Coșuri din hârtie

Cu ceva timp în urmă am văzut din greșeală un tutorial despre cum poți să-ți faci un coș fancy din hârtie reciclată. În cazul meu nu am folosit hârtie de ziar, ci hârtie colorată, care a fost mai groasă și mai greu puțin de lucrat! Dar a meritat. Este un început bun 🙂 și iese un lucru practic. Putem folosi un astfel de coș pentru periile de păr, sau pentru farduri și alte mărunțișuri, sau chiar ca pușculiță în cazul în care îi faceți și capac așa ca mine!

DSCF0542 DSCF0544 DSCF0547

Tutorial pentru coș găsiți aici

Iar pentru floarea de lotus de pe capac care este foarte simplu de făcut, găsiți aici la Anca.

12 gânduri despre „Coșuri din hârtie

  1. Ce fain ti-a iesit,am incercat si eu un cosulet,mi-a iesit bine pana sus:(cum era perioada aia cand nu aveam acces la net nu am mai stiut cum sa termin partea de sus si am facut dupa capul meu si nu mi-a iesit asa ca l-am aruncat…Foarte frumoase si culorile:)

    1. Deci al nostru este foarte rezistent! Bineînțeles dacă îl lăsăm nevopsit nu avem voie să-l umezim. Dar noi l-am făcut pușculiță :D, deci este ferit de umezeală. Dar tot așa poți ține dulciuri ambalate în el precum bomboanele, și tot ce-ți trece prin cap. Oricum pot estima că al nostru ține și o greutate de 1-1,5 kg în el 🙂 Mai ales că am folosit pentru fund carton gros care e și pus dublu așa ca în video 🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

