Joacă de copii

Școala urșilor

Școala urșilor este o carte pentru copii absolut minunată! Noi avem această carte primită în dar de la Cartea copiilor. Ei oferă o carte gratis la fiecare comandă. La început nu i-am acordat prea multă atenție, dar micul G.a adorat-o pur și simplu. În fiecare zi o citim de cel puțin cinci ori, câteodată și de 2 ori în 20 de minute. Acum o știe și el și eu pe de rost și când nu am eu timp să-i citesc din ea, își citește singur😀😀 ceea ce mă amuză super tare, având în vedere că are doar 2 ani și 11 luni! Este o carte cu imagini simple, cuvinte puține dar expresive și pe înțelesul copiilor. Cărticica redă în termeni foarte simpli o zi de școală din viața a doisprezece ursuleți. Noi o avem pe Jackie, sigura fetiță ursuleț din carte făcută din foaie de spumă (am confecționat-o cu ocazia unui concurs organizat de Coca). Mai jos sunt câteva imagini pe sărite din carte, deși veți găsi și pe site fotografii din carte.

DSCF0799 DSCF0800 DSCF0801 DSCF0802 DSCF0803 DSCF0804 DSCF0805Din aceeași categorie este și Pozna lui Jackie pe care o avem în România de la Antoaneta (mulțumim tare mult pentru ea😀 ). Recomand aceste cărți copiilor mai mici datorită simplității lor. Iar prețul este mai mult decât convenabil!🙂

8 thoughts on “Școala urșilor

  1. si lui David ii placea cartea asta,. mie sincer nu imi place
    saracutii ursuleti. sunt singuri, si plang. mai ales partea aia, cand se face noapte si se aude o bufnita si li se face dor de casa (sau de mama, nici nu mai stiu cum scrie dar ti se zbarleste parul pe tine). eu nu ii citesc partea asta…
    aia cu placinta e mai haioasa… dar asta e cam inspaimantatoare.

    1. Perfectă pentru o fetiță de trei ani! Și năzdrăvanul meu tot vârsta asta o face în aprilie😉 Deci o poți cumpăra cu încredere. Este și cealaltă, Pozna lui Jackie🙂 Le avem pe amândouă! Puiul meu pe prima o adoră. Pe a doua încă nu a văzut-o🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

