Hobby

Un mărțișor deosebit

Se apropie 1 Martie, dar cum această zi se sărbătorește doar în România, bineînțeles că aici nu găsesc mărțișoare! Și totuși mie îmi place să dăruiesc, mai ales soțului meu! Așa că am pus mâinile și imaginația la lucru…și din carton, hârtie colorată, sârmă plușată (că șnur bineînțeles că nu aveam 😀 ) și lipici a ieșit acest mărțișor. Mie mi-e tare drag! Deja l-am dăruit, deși încă nu am ajuns în Martie, și ca să-l vedem toată ziua, i-am pus foaie magnetică pe spate. Așa stă la vedere pe veselul nostru frigider 🙂 Bineînțeles când am pregăti surpriza l-am avut ca ajutor pe micul meu G. cu care m-am tot certat de la lipici 😀 😀 și de la foi colorate bineînțeles!

DSCF0814 DSCF0824 DSCF0825 Fără titlu (2)În final doresc să dăruiesc și narcise (virtuale) tuturor cititorilor blogului. Le-am fotografiat special pentru voi în grădina vecinilor săptămâna trecută 😉

DSCF0633

 

9 gânduri despre „Un mărțișor deosebit

    1. Mulțumesc! Da, aici au înflorit de la sfârșitul lui ianuarie 🙂 Și trandafirii stau înfloriți toată iarna! De fapt înfloresc prin octombrie și sunt tufe cât casa de mari…și stau înfloriți până primăvara. Cred că se deschid pe rând bobocii 🙂 Clima e diferită. Dar primăvara vin nori din Africa și este așa umed și sufocant…și deși e senin nu se vede soarele din cauza prafului. Iar dacă plouă…plouă noroi! Asta e primăvara!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

