Dulapul cu arome

Budincă de macaroane cu brânză

Obișnuiam să mă delectez cu această budincă la bunica mea. Mereu era o masă de sărbătoare când o gătea. Anii au trecut și tradiția trebui dusă mai departe, nu? Așa că ieri pentru prima oară am încercat-o și eu…și a meritat din plin. Dacă doriți un dulce ieftin și care iese sigur, ăsta este alegerea perfectă!

Avem nevoie de:

  • un pachet 500 g paste goale pe dinăuntru
  • 3 ouă
  • 150 ml smântână (sau lapte)
  • 150 g zahăr
  • 3 plicuri zahăr vanilat
  • 50 g unt (sau margarină)
  • o linguriță sare
  • 400 g brânză (puteți combina sărată cu dulce)

Punem apă la fiert, iar când aceasta e în clocot punem sarea și pastele. Le fierbem până sunt moi, dar nu sunt fierte bine. Le scoatem din apă, le clătim cu apă rece și punem untul peste ele amestecând să se topească. Batem mai apoi ouăle bine cu zahărul și vanilia și adăugăm smântâna (sau laptele), omogenizând foarte bine! Brânza o dăm prin blender (sau mașina de tocat, sau o mărunțim foarte bine cu degetele) și o amestecăm cu compoziția de ouă. Amestecăm bine pentru a ieși o compoziție cremoasă! Adăugăm această cremă în paste și amestecăm totul foarte bine. Tapetăm o tavă de 30 cm/23 cm  cu hârtie de copt și turnăm toată compoziția aceasta în tavă, nivelând bine. Dăm la cuptor preîncălzit la 160 grade timp de 30 – 40 minute, până se rumenește puțin deasupra. Scoatem tava și lăsăm la răcit. De obicei se taie rece, deși eu m-am grăbit și am tăiat-o călduță. Este delicioasă și rece și caldă. Se păstrează într-un bol acoperit, pentru a nu se usca! Poftă bună! 😀

1

Budincă de macaroane

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

