Ce papă bebe azi? · Dulce și-aromat

Pâine margaretă

Vă prezentam aici o pâine tare apetisantă și cu o formă frumoasă, foarte apreciată de copilașul meu! Sakura mi-a propus un nou model pe pâine pe care trebuia să-l încerc🙂 Așa că atunci când am chef de joacă, mă joc cu aluat în bucătărie, ca un copil cu platilina ;)Rețeta de pâine este aceeași de aici, doar forma diferă. Aceasta a fost și mai apreciată de micuțul meu care a vrut să pape petalele de la floare😀 Ceea ce trebuie să faceți este să întindeți o foaie mare din aluat și să o rulați, după care să tăiați felii cam de 4 cm grosime. Imaginile de mai jos vorbesc de la sine!

Crizantemă

DSCF1031A Sakurei este mai reușită😀 dar data viitoare voi așeza mai atent petalele😉 Oricum este foarte apreciată de copii pentru că pot savura petalele florii😉 Eu am uns-o cu apă și zahăr pentru a fi dulce la suprafață ca un covrig🙂

6 gânduri despre „Pâine margaretă

  1. Draga mea, arata foaaaarte frumos. Ti-a iesit bine. Sunt convinsa ca a fost si buna. nu pe degeaba copiii mananca petalele inaintea tuturonr🙂
    Felicitari mamica minunata ce esti.
    :*
    Ai sa vezi ca, cu timpul, pe masura ce o repeti devi tot mai experta in aranjarea florii. asta daca chiar ti la aspectul cat mai.. precis. dar indiferent de aspectul precis sau nu, ea tot cu o floare seamana si in afar de asta, n-are cum sa nu fie buna la gust.

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

