Joacă de copii

Ne jucăm de-a…biserica

De la Coca m-am inspirat în multe lucruri, mai ales când vine vorba de joacă 🙂 Coca are o imaginație infinită când vine vorba de asta! Oricum ea pune în scenă diferite jocuri cu ajutorul omuleților play mobile. Am căutat pe aici de cumpărat, dar din păcate nu am găsit, sau dacă am găsit…prețurile mi-au tăiat aripile 😀 Dar de curând am primit cadou câțiva omuleți second, ce-i drept unora le lipsește părul 😀 și intenționez pe parcurs să-i repar cu fimo..sper să meargă. Și prima noastră punere în scenă a fost foarte apreciată de micul meu G.D. I-a înșiruit pe toți, le-am făcut casă…apoi a vrut să le facem biserică. I-a pus mai apoi pe toți în rând și a trebuit să le cântăm ca la biserică 😀 Să ne rugăm Tatăl nostru și apoi să le citim despre Curcubeu (are hobby zilele astea cu curcubeul 😀 ) din mica noastră Biblie pentru copii. Am rămas uimită ce mult i-a plăcut joaca asta! Chiar a acceptat să facă lucruri pe care altfel nu vrea să le facă. Dacă de exemplu îi spun eu hai să ne spălăm pe mâini…e posibil să refuze. Dar dacă îi pun un omuleț în față și îi „spune” omulețul…execută 😀

Aceste jucării sunt foarte utile pentru jocurile de rol și pentru mici puneri în scenă. Copiii învață lucrurile mult mai ușor în mod practic, vizibil, activ. De unde puteți face rost de acești mici prieteni educativi? Se găsesc și noi în magazine, dar sunt destul de scumpi. Varianta ieftină sunt online cumpărați la second hand, sau chiar în magazinele second hand la jucării! CocaDSCF1279 DSCF1280 DSCF1281 DSCF1282 are o colecție impresionantă adunată astfel! Și am început să-i urmez și eu exemplul 😀

4 gânduri despre „Ne jucăm de-a…biserica

  1. Ei, multumesc frumos pentru atatea recomandari….esti o scumpa!Imi pare rau ca ati primit omuletii fara par :((( Da, eu tot ce am de la playmobil e second, dar am facut cautari…..si i-am luat in timp.
    Sa stii ca tot din acest motiv folosesc si eu omuletii…pentru ca baietii mei discuta ff mult cu acestia, mult mai mult decat cu mine :)) vad ca si G. e la fel 🙂

    1. Da, eu nu mi-am dat seama de asta până să văd că vorbește cu lingurile alea pe care le-am desenat pentru el! 🙂 Și apoi m-am gândit la tine…și am încercat. Aici nu am de unde second hand decât să-i primesc de la alte mămici! Dar când merg în țară o să caut să mai cumpăr că-i plac tare. Și părul ăstora pe care-i avem o să încerc să-i fac din FIMO și să-l lipesc 🙂 Poate merge 😉

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

