Joacă de copii

Ne jucăm cu numerele

Micuțul meu recunoaște deja singur toate cifrele până la 11, și până la 20 cu puțin ajutor. Acum însă învățăm și valoarea numerelor. Acest joc l-am primit cadou de la o prietenă. Avea trei piese lipsă pe care noi le-am completat cu piese făcute de noi din spumă. Îi place mult joculețul. Puteți face și voi ceva similar acasă dacă aveți foi de spumă (ce-i drept eu am dat mult mai puțin aici pe ele, dar dacă căutați pe net găsiți prețuri și mai mici). Încet amândoi am reușit să numărăm deci toate animăluțele și să punem cifrele corecte. Prin perseverență învățăm😉

DSCF1312 DSCF1313 DSCF1315 DSCF1316

2 thoughts on “Ne jucăm cu numerele

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

