Biblioteca minunată

E ușor să dăruiești

Cu toții cădem uneori în reverie și ne gândim la lucrurile pe care ni le dorim cu adevărat. Ce ne dorim de fapt cu adevărat? Răspundem la această întrebare în funcție de temperamentul pe care îl avem. Unii mai melancolici și-ar dori liniștea unei seri liniștite la o ceașcă de ceai alături de o carte bună, cei mai sangvini ar dori aventura, cei flegmatici o masă în familie, cei colerici clipe de glorie în carieră…și dorințele ar fi nesfârșite, și la fel și posibilitățile. Eu îmi doresc o casă cu o bibliotecă imensă în ea. Nu știu câți dintre voi ați văzut filmele regizate după romanele scriitoarei Jane Austen. În acele filme apar biblioteci uriașe în care este numai bun să te pierzi cu orele. Ce-mi doresc cadou de fiecare dată? O carte! Care este primul cadou care îmi trece prima dată prin minte să-l dăruiesc? Tot o carte! Îmi place ca un dar să fie ambalat sărbătoresc, delicat și atent! Și dacă dorești să primești sau să dăruiești o carte împachetată special și sărbătoresc, BookCity vine în ajutorul nostru prin campania „E ușor să dăruiești”. Nu trebuie decât să alegi produsul dorit, să menționezi faptul că vrei să fie împachetat special ca dar, iar ei îți vor decora comanda în haine de sărbătoare! Și asta nu este tot! Pe site-ul lor veți găsi o mulțime de cărți interesante după orice gust: cărți pentru copii, ghiduri, cărți psihologice și chiar de asistență socială. Chiar am rămas uimită că au până și uriașul Tratat de asistență socială pe care l-am explorat eu în facultate și care este destul de greu de găsit în alte librării!

A dărui este o plăcere. Dar BookCity te ajută să dăruiești cu plăcere, ușor și frumos!

Acest articol face parte din campania „E ușor să dăruiești” lansată în colaborare cu Blog Awardscarti-cadou.

Un gând despre „E ușor să dăruiești

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

