Hobby

Flori de primăvară

Este primăvară…sau așa ar trebui să fie! Aici de fapt este de mult primăvară, narcisele au înflorit din februarie la început, iar acum sunt ofilite de ceva vreme! Căpșunele au apărut pe piață de mai bine de o lună iar soarele strălucește glorios în cântec de păsărele. Chiar și rândunelele au apărut de vreo două săptămâni. Toți copacii au înflorit și parfumează natura. Arome de flori de portocal, de flori de cais, de flori de migdal, măslini, lămâi….aceste miresme sunt aduse de adieri timide care îmbie la moleșeală, visare în soarele timid! Și marea s-a liniștit. Nu mai este furioasă și își ține valurile în adâncuri pentru vremuri mai furtunoase. Toate acestea inspiră parcă la creație, la dorința de a dărui și de a te bucura cât poți de ceea ce ți se oferă. Și cum zilele trecute am avut bucuria să dăruiesc, m-am pus pe muncă și m-am jucat puțin cu hârtia colorată și cu sclipiciul! Tehnicile folosite sunt atât origami cât și quilling. Mi-ar fi plăcut să am și foi mov sau culori mai vesele de-atât, dar…m-am mulțumit cu ce am avut! Și uitați ce a ieșit!

DSCF1395 DSCF1400 DSCF1481 DSCF1486 DSCF1573 DSCF1575 DSCF1576 DSCF1581 DSCF1583 DSCF1585

4 thoughts on “Flori de primăvară

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

