Știați că...?

Un colț din Bucovina

Nu știu câți dintre voi locuiți în Bucovina, sau câți dintre voi ați vizitat măcar o dată aceste meleaguri. Eu fac parte dintre fericiții care locuiesc chiar în inima Bucovinei la poalele Obcinei Mari! Deși momentan sunt doar un„ musafir” acasă în România, aceste locuri rămân în sufletul meu chiar și atunci când călătoresc peste mări și țări. Deși observ în presă și prin comentarii pe diferite site-uri că foarte mulți români își disprețuiesc țara, declarând adesea că „numai în România se întâmplă una sau alta” și „doar în România este posibil una ca asta”, sau „numai în România exită corupție” și așa mai departe, personal consider că România este una din cele mai frumoase țări atât ca relief, climă, așezare, peisaje…dar și ca și cultură, oameni, liniște etc. Toate statele au hoți, persoane violente, nebuni, politicieni corupți, și pete negre în istorie și propria societate și cultură. Din păcate noi ne concentrăm doar pe aspectele negative și uităm de cele pozitive, și ne imaginăm că trăim într-o țară nenorocită! Ăsta este adevărul? În unele statistici poate ținem topul, dar în altele, ținem coada (mă refer aici la statistici negative). Concluzia este că peste tot se poate întâmpla orice, pentru că locurile, evenimentele, situațiile și oamenii sunt unice în timp!

Începusem să vă vorbesc despre Bucovina și despre frumusețea acestor meleaguri cărora le duc dorul când sunt departe, și de care nu mă pot bucura parcă îndeajuns când sunt aproape! Zilele trecute, când vremea era mai stabilă, am făcut o mică plimbare prin împrejurimi cu bicicleta și cu scumpa mea cumnată, și am decis să fac și câteva fotografii pentru voi, încurajându-vă să credeți în România și în viitorul ei, să luați decizii corecte și morale, și să vizitați Bucovina și locurile speciale din România! Sper să vă placă imaginile, la fel de mult cum mi-a plăcut mie lunga și relaxanta plimbare!

DSCF2588

DSCF2615

DSCF2620

DSCF2624

DSCF2628

DSCF2660

DSCF2662

DSCF2699

DSCF2720

DSCF2737

DSCF2757

DSCF2789

 

13 thoughts on “Un colț din Bucovina

  1. Nu am ajuns inca in Bucovina, dar tare mi-ar place.Sotul meu are rude (mai indepartate) care locuiesc acolo si poate reusim sa ajungem anul viitor
    p.s.: din pacate sunt si romani care ne fac de ras, dar si romani carora le este rusine ca sunt romani/uita de traditiile /tara noastra
    eu am inceput sa postez pe blog linkuri cu filme/desene romanesti pentru ca mi-am dat seama ca multi nu se mai uita la ele, au uitat de ele😦

    1. Da, să știi că sunt și români despre care și nouă uneori în Grecia ne e rușine să spunem că sunt români😦😦 sau unii care uită de unde au plecat…până acolo că între ei nici nu mai vorbesc româna și se prefac că și-au uitat limba maternă! Cred că nimic nu mă intrigă mai mult ca asta!!!

  2. Locuiesc aproape..la cativa kilometri🙂 Bucovina este superba cu tot ce are ea..Nu am sa ii inteleg niciodata pe oamenii care merg in excursii in afara tarii si ei nu cunosc Romania noastra cu toate frumusele ei..

    1. România este frumoasă într-adevăr! Este fain să vizităm culturi diferite din alte state, dar să nu desconsiderăm propria țară! Ca și în alte state, în ea sunt și oameni buni, și oameni răi.🙂 Deci se pare că deja te-ai bucurat de frumusețile de aici!

  3. Frumoase pozele si locurile. Eu n-am prea vizitat zona, poate o data sau de doua ori dar asa in fuga.

    E adevarat ca vedem noi ca si popor in principal partea negativa, dar sincer nu stiu de ce , cum poate fi combatuta si imi e frica sa nu fie cumva contagioasa!

    Zile frumoase sa ai in tara!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

