Hobby

Vase de lut recondiționate

De mult dorea să încerc tehnica decoupage dar nu aveam materialele necesare. Acum am reușit să fac rost de o parte din ele și pentru prima dată mi-am încercat norocul pe două vase de lut mai vechi, pe care le-am readus la viață🙂 înveselindu-le puțin. Pentru prima mea încercare am folosit Spray Acrilic alb mat, adeziv pentru decoupage,  șervețel, lac final pe bază de apă, bineînțeles suportul (în cazul meu vasele de lut), și două pensule de burete pentru întins lipiciul și tapetat șervețelul, și o pensulă pentru întins lacul final. Știu că nu au ieșit perfecte, dar pentru prima încercare reușită🙂 este totuși bine, nu-i așa? Deci rog criticii să fie blânzi😉

DSCF2807

DSCF2808

DSCF2818

DSCF2819

DSCF2823

 

20 de gânduri despre „Vase de lut recondiționate

  1. Dacă au ieşit atât de frumoase din prima încercare, îţi dai seama cum vor fi următoarele. Aşteptăm să le vedem şi pe celelalte, că uite aşa poate ne mai impulsionăm şi noi.
    Mi-am adus aminte de o replică de-a lui Mihnea:” Mami, nu sunt frumoase. Sunt foooarte frumoase!”
    Duminică plăcută, Nico!

    1. Eu am comparat prețurile. De exemplu patina de învechire de pe mărgele.net e de 3 ori mai ieftină decât de pe complex art! E am luat produsele de la linkurile date, iar patina de învechire de la margele (doar că încă nu am lacuri de crăpare și deci încă n-am aplicat tehnica de învechire). Și materialele țin chiar mult! Merită să încerci. Eu am luat totul la cantități mici, așa ca pentru a încerca tehnica🙂

  2. Eu am deja de-o luna lista pentru cand ajung in tara:D sa-mi iau ce-mi trebuie pentru decupaj.Sunt multe produse si denumiri asa ca m-am pregatit dinainte:)si deci postarrea asta mi-e folositoare.
    Eu tot pe complexart m-am uitat si am cautat produse:)

    1. Și eu mi-am făcut o listă și apoi am consultat mai multe site-uri. Patina de învechire aurie este de trei ori mai ieftină pe margele.net De acolo am luat și FIMO. La Complex art urmează să dau comandă zilele astea. Când vii în țară? Poate ne intersectăm și ne întâlnim🙂

  3. Buna ziua,
    am si eu niste vase de lut pe care tot vreau sa le decorez. Insa nu stiu cum se comporta pe termen lung lutul. Nu se absoarbe apa prin pereti sa ajunga la servetel? Mi-e teama sa nu se umfle, strice cumva.
    Multumesc!

    1. Bună Carmen,
      Vasele pe care le-am decorat sunt și acum cu flori în ele. De obicei cele speciale pentru flori sunt lăcuite și pe dinăuntru și pe dinafară. Dar dacă ale tale nu sunt, cred că este recomandat să le dai măcar un strat de lac de bărci pe dinăuntru.🙂 Așa nu riști ca apa să se infiltreze în ele. De obicei mai toate vasele speciale pentru flori sunt deja lăcuite🙂 Mult spor!

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

