Hobby

Suport pentru încărcat telefonul

Deși într-o postare mai veche pe care am șters-o în favoarea ăsteia vă prezentam un suport pentru încărcat telefonul mobil, am decis să mai fac unul mai reușit, pe care să-l decorez cu tehnica șervețelului, că tot am început să mă joc cu ea zilele astea! Materialele folosite sunt de fapt reciclate în parte. Aveți nevoie de un pet de plastic (preferabil dreptunghiular ca formă), o foarfecă și materiale pentru decoupage. Curățăm mai întâi pet-ul de etichetă, îl tăiem în forma dorită (ca în imagine), apoi decorăm după imaginație. Sunt multe bloguri care au încercat acest suport, și recunosc, mie mi se pare extrem de practic, mai ales că încărcătorul și telefonul sunt la adăpost de niște mânuțe rebele 😉

DSCF2865 DSCF2866 DSCF2867 DSCF2869

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

