Știați că...?

Zahăr vanilat cu aromă naturală

Îmi place mult aroma de vanilie. De obicei la gătit foloseam zahăr vanilat din comerț. Asta până  m-am uitat la ingredientele de pe punguța de zahăr vanilat😀 Și ghici ce? Aroma de vanilie nu este naturală! Așa mi-a venit ideea să fac eu însămi zahăr vanilat, natural și mai sănătos! M-am informat de pe diferite bloguri și site-uri, și gata…am trecut la fapte! Am cumpărat păstăi de vanilie de aici (eu le-am folosit pe cele Bourbon de Madacascar). Apoi le-am tăiat pe lungime ca aici. Am curățat sâmburii umezi, iar păstăile le-am tăiat în trei. Am amestecat foarte bine sâmburii cu zahărul, până am văzut că în toată cantitatea de zahăr sunt particule micuțe de sâmburei. Punem și păstăile tăiate în borcan și ermetizăm bine borcanul. Pentru două păstăi de vanilie puteți folosi până la jumătate de kg de zahăr! Recipientul trebuie să fie ținut neapărat ermetic închis, pentru a-și lua aroma zahărul!

DSCF2872 DSCF2875

2 gânduri despre „Zahăr vanilat cu aromă naturală

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

