Știați că...?

Cum transformăm un document word în Pdf

La calculator cel mai mult lucrez în Word. Proiecte, teme acasă…diverse materiale, toate le lucrez în Microsoft Word 2010. Mi se pare un program practic și foarte eficient. Din păcate însă există momente când nu oriunde putem imprima un document Word, fără să apară modificări de font, sau alte modificări nedorite. Așa am pățit eu cu disertația. Metoda este să transformăm documentul Word în document  PDF. Și știți cum puteți face acest lucru simplu? Intrați pe acest site, selectați documentul pe care doriți să-l transformați, dați adresa de email și apoi apăsați Convert! Așteptați cât vi se specifică pe site, apoi dați download și gata…document transformat frumos în Pdf! Deci, succes!

Untitled-1

Sursă foto: aici

6 gânduri despre „Cum transformăm un document word în Pdf

    1. Cu plăcere🙂 Am spus că dacă mi-a folosit mie, poate trebuie și la altul informația! Într-un minut am avut documentul transformat! Și era unul lung de peste o sută de pagini🙂

Lasă un comentariu, părerea ta contează...

